ヒシャクの中のハムスター


 
HomeSearchRegisterLog in

Share
 

 スクリュー ~ScReW~

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeTue May 04, 2010 10:46 pm

スクリュー ~ScReW~ 1218os7

Members:
* 鋲 (Byou) - Vocals
* 和己 (Kazuki) - Guitar
* マナブ (manabu) - Guitar
* ジン (Jin) - Drums
* ルイ (Rui) - Bass

Former Members:
* ゆうと (Yuuto) - Bass

Albums:
2006.07.12 「七色ノ冷艶歌」
2007.03.14 「Fusion of the core」
2007.09.12 「VENOM」
2007.10.03 「VIRUS」
2010.02.01 「RACIAL MIXTURE」
2010.02.01 「X-RAYS」

Singles:
2006.05.24 「ネジれた紫想」
2006.10.25 「錯乱SCREAM」
2006.11.22 「HEARTLESS SCREEN」
2006.12.20 「FINALE OF SCREW」
2008.02.27 「RAGING BLOOD」
2008.08.13 「Wailing Wall」
2008.11.19 「Gather Roses」
2010.05.12 「Cursed Hurricane」
2010.06. 09 「ANCIENT RAIN」


Kazuki is hot, man ...
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeWed May 05, 2010 1:32 am

...... No. Not hot.
OH THIS VIDEO. The sissy ... breaking of the guitar.
I like the whole .... like ... guitar and stuff. The music itself. I dunno if I really like the voice?!?!
How do they stay so skinny ..... do they even work out??!!?!
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeWed May 05, 2010 1:39 am

He is. He's like the hottest J-Rocker ... that I know of.
Mm, yeah, Byou's voice isn't especially good ... he needs to work on that. It's borderline terrible, but I can handle it.
Well, let's see ... drummers always get a workout ... and ... I feel like Kazuki does cause he's not too skinny. But Byou looks wimpy, and Manabu too. Yuuto ... seems manly, just not in their PVs ...
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeWed May 05, 2010 2:31 am

,,,, Shuu and Kei are ... the cutest. Yeah. ROFL.
YEAHHHHHHH ........... but their music is really good. I like the rhythm and everything.
..... Good thing I don't know who everyone is. LOL.
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeWed May 05, 2010 10:28 pm

No ... LOL.
Hurry up and like them then. So I can rant how I probably won't like their new singles.
I knew it ...
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeThu May 06, 2010 12:06 am

NO?! LMAO.
I need to download Vislip, try X Japan, download Screw and ....!!!!!! YEAH! GET ME SOME DOWNLOAD LINKS UP IN HERE.
LMAOLMAO. silent
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeThu May 06, 2010 12:29 am

What?! I'll ... just send you links with these bands ...
Here: http://japanesemusicdownloads.blogspot.com/
That one's pretty good.
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeThu May 06, 2010 1:36 am

I GOT REALLY EXCITED CUZ THEY HAD ALL THE VISTLIP STUFF ... and then none of the links worked. No

It does have quite a bit though ... Do the rest of their links still work?!?!?
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeThu May 06, 2010 1:43 am

Mm ... sorry about that.
Try http://edohsama.blogspot.com/
Should work? They have a lot too ...
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeThu May 06, 2010 1:54 am

LMAO. THERE WAS SO MUCH STUFF ON THAT SITE IT FROZE MY COMPUTER! TV PERFECT EMOTICON.
They have ... a lot of stuff, yes.
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeThu May 06, 2010 2:00 am

But, but, it's good, right?! TV5
Your computer will learn to understand how to handle it.
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeThu May 06, 2010 3:13 am

My computer is still not used to having all that J-rock information--J-RAWWWWWK--piling up on it.
It makes everything so slow.
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeThu May 06, 2010 10:06 pm

OH YEAH.
I still want Usagi ;_______;
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 1:00 am

I DUNNO WHO THAT IS. Rabbit 2 "Usagi."

By the way. Where do you wanna hang out from now on? I can't take it in the art room if I'm gonna have to talk to Ann everyday. That's too much fakeness on my part ...
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 2:27 am

TV TV TV TV TV TV TV TV
FIND THEM FOR MEEEEE.

Uh, I was just thinking Japanese room ... since it's usually really quiet ... but it's awkward in there for some reason ... so, I dunno ....
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 2:40 am

Rabbit 2 Rabbit 2 Rabbit 2 Rabbit 2 Rabbit 2 Rabbit 2
I DUNNO WHO THEY ARE. I mean, if you can't find them, I won't be able to?!

..... Kennedy's room ... ROFLROFL.
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 3:15 pm

TV TV2 TV TV2 TV TV2 TV TV2
Mad Mad Mad Mad Mad Mad

Oh no, no. I couldn't do that. I think that's even more awkward ... though I do like his desks ....
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 4:30 pm

Yeah. His desks are big ... I enjoy the big brown ... chaired ... ones. [nods]

Rabbit Rabbit 2 Rabbit Rabbit 2 Rabbit Rabbit 2 Rabbit
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 5:05 pm

Yeah, they're great. None of my other classes have those??

... You better calm down on those rabbit families.
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 5:14 pm

ROFLROFL.
It's really cute though. Rabbit 2

.... So .. what class are we gonna hang out in?
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 5:31 pm

No, it's never cute.

... I dunno ... we have until Monday morning to decide? Calm down.
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 5:45 pm

IT'S NEVER CUTE?!?!?!
Rabbit = Rabbit 2 Rabbit 2 Rabbit 2 Rabbit 2 Rabbit 2 Rabbit 2 Rabbit 2

I know ...
Oh. And we have to tell Marissa ... but I bet she's gonna wanna stay in the art room anyway ...
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeFri May 07, 2010 9:40 pm

Well, Mr. brown bunny doesn't look very happy ... more embarrassed than anything ...

She's gonna go where you go, but she'd miss her otaku buddies I think ...
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Rikku2735

Rikku2735

Posts : 712
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : 海と一緒

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeSat May 08, 2010 2:05 pm

;_____; BUT I LOVE MR. BROWN BUNNY.
Rabbit Rabbit Rabbit Rabbit

Yeah, I think she would too. Miss her otaku buddies ........ TV4
Back to top Go down
http://www.pixiv.net/member.php?id=1474467
TYPICAL ASH-LEE
Admin
TYPICAL ASH-LEE

Posts : 598
Join date : 2010-04-28
Age : 26
Location : どこも。

スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitimeSat May 08, 2010 3:31 pm

He looks a little embarrassed.

Yeah ... cause she takes requests from them ...
Back to top Go down
https://muteki.forumotion.net
Sponsored content




スクリュー ~ScReW~ Empty
PostSubject: Re: スクリュー ~ScReW~   スクリュー ~ScReW~ I_icon_minitime

Back to top Go down
 
スクリュー ~ScReW~
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ヒシャクの中のハムスター :: 音楽 :: バンド-
Jump to: